فانتزی دخترونه

فانتزی دخترونه

آتنا جون این پست فقط مخصوص شماست

کجایی دختر؟دیدم دیگه نمیای رفتم به کنکوری95 سر زدم دیدم که اونجایی و باز خواستی شیطون رو خوشحال کنی باز که حرفای ناامیدکننده ازت خوندم

چی شد؟مگه قرار نبود روز بعد بیای برنامه ریزی ای که نوشتی رو به منم بگی؟منو سرکار گذاشتی؟گریه

اینم عکسای فانتزی ای که گفتم واست میذارم البته مطمئن نیستم که منظورت همیناست یا نه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آتنا جون خودتو بجای این دختره فرض کن به خدا و خودت اعتماد داشته باش اونوقت از پس همه ی این مشکلات برمیای بدون اینکه آسیبی ببینی

 

 

شعار کشور چین

کاریو که بقیه میکنن پس ماهم میتونیم انجامش بدیم کاریو که کسی نتونسته انجامش بده حتما ما میتونیم انجامش بدیم 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت15:08---22 بهمن 1394

سلام لبخندجوونی

بازم که منو شرمنده کردی مهربوووون . دمت گرم
نمیدونم بعضی ی ی ی وقتا باز نمیشه منم دلم هررری میریزه فک میکنم اینجارو حذفیدی اون دفه که باز نشد خیلی غصه خوردم خخخخخخ

خداروشکر که هستی
این قلبا هم تقدیم به تو برا مهربونیات !!!
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥


سلام فاطمه جون خوبی؟شرمنده من همین الان به وبلاگم سر زدم دیدم کامنت گذاشتی نگاه کردم ای وای 22 بهمن بود

نه گلم من بدون اطلاع وبلاگمو حذف نمیکنم مگر اینکه خودش حذف بشه البته من که مطالب ... نمیذارم پس احتمال حذف شدنش صفره

دوبرابر قلبایی که دادی رو تقدیمت میکنم بخاطر با معرفتیت ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



فاطمه
ساعت11:19---21 بهمن 1394

سلام لبخندجونی خوبی؟
قربون معرفتت عزیزم ♥
مرسی که اومده بودی تو کنکوریای 95برام کامنت گذاشتیده بودی
منو حسابی شرمنده ی محبتت کردی ممنون
منم همونجا جواب گذاشته بودم برات
نمی دونم چرا اینجا برام باز نمیشد
به هرحال ممنونم ازت ♥♡♥♡♥♡♥♡


سلام فاطمه جون ممنون شما چطور مطوری؟

خواهش میکنم گلم  کاری نکردم که

دشمنت شرمنده

واقعا؟نمیدونم مشکلش چیه که برات باز نمیکنه ولی ممنون که اومدی



فاطمه
ساعت3:44---9 بهمن 1394
سهههلام
لبخند خودم چطوره ؟ خوبی ؟ سلومتی ؟ دماغت چاقه ؟ اوضاع روبه راهه ؟ چه میکنی ؟ خانواده خوبن ؟ قبراق هستی ؟
همیشه لبخند رضایتو خوشی به لبت :-)

ضمنا از من نپرسی چیزی خوندم یانه که حالم از خودم به هم میخوره
ولی لبخند برام دعا کنیا منم برات دعامیکنم
من دیگه نمیخام درمورد درسو اینچیزا حرف بزنم چون هرموقه حرف میزنم بدتر نمیخونم
البته این از لحاظ روانشناسی هم کشف شده که هروقت یه کاریو میخای انجام بدی از تصمیمت با دیگران حرف نزن چون در ناخودآگاه ذهنت ،نمی دونم یه چیزایی میشه که اونکارو انجام نمیدی !!!
دیگه من از صحتش خبر ندارم ولی درمورد من که صدق کرده تاحالا

البته این با مشورت فرق داره ها !
خب دیگه از منبر بیام پایین !!خخخ
امیدوارم خبرای خوبی برام داشته باشی یا حداقل لبت مث همیشع خندون باشه
بااای تا ههاای دوست خوبم


فاطمه
ساعت2:36---11 دی 1394

سلام به لبخند عزیزم .
خوووووبی ؟ حیف شد خبری از اتنا نیست.

چ خبر اجی ؟ میخونی عایا ؟ من که هنوز درگیر امتحانای کوفتی دانشگام !!! و هنوز فرصت نکردم چیزی بخونم متاسفانه

امیدوارم هرجور شده به اهدافت برسی عزیزم
ذر پناه حق


سلام فاطمه جون ممنون شما چطوری؟مرسی که همچنان سر میزنی

آره فکر کنم که کلا بیخیال درس شده

منم همینطور

به همچنین گلم

 



لبخند
ساعت21:44---4 دی 1394
سلام فاطمه جون
شما خوبی؟
ممنون بابت نوشته هات و راهکارهات
آره رو زیست و شیمی که خیلی باید کار کنیم و تست بزنیم مشاوره ها هم میگن هر روز زیست یاید خونده بشه
موافقم همین نیم ساعت لغت زیان خوندن خیلی کمک میکنه مخصوصا میگن اگه قبل خواب باشه بهتره چون وقتی میخوابیم مغز یکبار دیگه مطالبو مرور میکنه
درسته قرابت هم باید خیلی تست کار کنیم همینطور برای آرایه ها
امیدوارم که همیشه موفق باشی
خدا کنه آتنا هم برگرده


فاطمه
ساعت16:49---4 دی 1394
اتنا جون بنظرت این روش بهتر از کامل کنار کشیدن نیست ؟؟؟ قوی باش اجی جونم

بچه ها شاید بگید طبق حرف مشاورا باید متنوع بخونیمو روزی دوساعت زیست دوساعت شیمی دوساعت فلان درس
والا درمورد من که اینجوری نمی تونم بخونم اصلا نمیفهمم چی میخونم اونجوری

ولی اگه شما همچین برنامه ای میخاین برین همون برنامه ی از صفر تاصد رو بگیرین دقیقتا اینجوریه

نمی دونم یه چی دیگم میخاستم بگما به کل یادم رفته نمی دونم چی بود ای بابا

به هرحال امیدوارم به موفقیت برسیم همه مون
فقط باید تنبلیه مزخرفو بزاریم کنار

یک ثانیه مونم نزاریم در بره
موفق باشید خووشجیلا

اها یادم اومد
میخاستم بگم بخاطر همین برنامه ریزی های ساعتیه که نمی تونیم پیش بریم بخدا
مثلا میگیم از 9تا 11 زیست از فلان صفحه تا فلان صفحه خب چ معلوم فردا تو اون ساعت یه کاری برامون پیش اومد یا اصلا نتونیم اون صفحه های مشخص شده رو یادبگیریم تو این تایم
اینجوری برنامه ی تایم بعدشم خراب میشه دیگه و ما سرخورده میشیم و کل روز و هفته رو میزاریم کنار و از زمین و زمانم شاکی و فک میکنیم ما نمیتونیم . درصورتی که اشکال فقط از برنامه های ساعتیه

ایندتون درخشاااان خداکنه اتنا هم زودتر اینجا سربزنه شاید کمک کننده باشه براش
باباااای


فاطمه
ساعت16:31---4 دی 1394
خب می دونید که ادبیاتم مهمه تو کنکور
و فقط 9 تاااااسوالش قرابت معناییه
ینی اگه ما سرعتمون تو قرابت معنایی عالی باشه میتونیم مثل اب خوذدن حداقل 10 درصد بزنیمش فقط با قرابت معنایی
من میگم بیاید 45 دقیقه هم بزاریم برای قرابت معنایی
قرابتو استاده میگفت باید تست کار کنید
اگه کتاب تستشو دارید که خوبه
اگرم ندارید هرچی تو کتابخونه داره بیارید فرقی نمیکنه اسمش
اگرم خاستید بخرید قرابت معنایی نشرالگو رو بخرید خوبه و فعلا یه 10 روزی قرابت معنایی بخونیم .
ببینید 4تا عمومی داریم زبانو که تا روز کنکور هرروز میخونیم 3 تا دیگه شم هی هر ماه یکی شو کم کم در کنار اختصاصیا میخونیم
فعلا این ماه ادبیاتو بخونیم
اگه اینجوری پیش بریم تا اخر اسفند همه ی درسارو فولیم فکر نمیکنم زیادم سنگین باشه درسته ؟

تا این مرحله هنوز چهااااااار ماه دیگه میمونه تا کنکور
یعنی حساااااابی میتونیم تو ی اون 4 ماه رفع اشکال و مرور کنیم و تا می تونیم تست کار کنیم
نظرتون چیه ؟


فاطمه
ساعت16:15---4 دی 1394
سهلام دوسدان ! بریم سراغ بقیه ش

خب اگه ما اول زیستو شمی رو بیفتیم رو غلطک میتونیم تا روز کنکور هی مرورشون کنیمو هرروز در کنار درسای دیگه تستاشونو بزنیم و این یعنی کسب درصدهای عالی این دو درس تو کنکور .

بعدش میتونیم تو بهمن و اسفند یه فکری هم به حال ریاضی و فیزیک کنیم . اصلا میتونیم یک ماه به ریاضی بدیم یک ماهشم به فیزیک اینجوری برا ماها که یه مدتم دور بودیم از درسا خووب مطالب جا میفته .
در کنارشم که زیست و شیمی رو هرروز مرور میکنیم .

و اما عمومیا
اینارم یه جوری باید تا اخر اسفند خونده باشیم دیگه .
خب برا موفقیت تو زبان که میدونید دایره ی لغت حرف اولو میزنه
پس از فردا که شروع به خوندن دوفصل زیست کردید حتما روزی نیم ساعتم لغت زبان بخونید و این نیم ساعت زبان تا روز کنکور باید هرروز خونده بشه اینجوری درصد زبانمونم خوب میشه .
خب تا الان با روزی دوفصل زیستو نیم مین زبان که مشکلی ندارید ؟ فک نمیکنم غیر قابل اجرا هم باشه
ینی شما نمیتونید روزی دوفصل زیست با نیم ساعت لغت بخونید ؟
راسی لبخند جون اره بیخیال مشاور
من که 500 دادم چی عایدم شد
خب بقیه ش تو کامنت بعدیم ببخشید


فاطمه
ساعت15:59---4 دی 1394
خب
واما نظر بنده :

می دونید که برا کنکور کافیه فقط سه مقطعو فول باشیم . برا رشته ی ما اگه هییییییییییچ درسی رو تو کنکور جواب ندیمو فقط زیست و شمی رو 80 درصد بزنیم تو تخمین رتبه ی گزینه 2 میاره رتبه ی 25 هزار منطقه 3 .

خب پس فقط همین دو درس ببینین چقد تاثیر داره

من میگم بیاید تا اخر دی ماه زیست و شیمی رو فول بشیم

ببینید زیست سه تاکتابش باهم کلا 30 فصله اگر روزی فقط 2 تا فصل بخونیم 15 روزه تموم میشه
بعدش بریم سراغ شیمی که همش باهم فک کنم 12 فصله ینی کافیه فقط روزی یه فصل بخونیم

خب
شما که تقریبا اختیار کل وقتتون رو دارید خیلی راحت میتونید در کنار دوفصل زیست تستاشم بزنید و خیییلی عالی یاد بگیرید
نکته ای که هست باید وقتی 15 روز زیست تموم شد و رفتید سراغ شیمی باید هرروز در کنار یک فصل شیمی زیستایی رو هم که خوندید مرور کنید و بازم تست بزنید

خب این یعنی تا پایان دی ماه یا دوم سوم بهمن زیستو شیمی رو که خیلی حیاتی ان رو میفتیم رو قلطک .
درمورد عمومی ها بیاید کامنت بعدیم لطفا چون طولانی میشه ارسال نمیشه


فاطمه
ساعت18:21---3 دی 1394
واای دوبار نوشتم پاک شد یعنی وقتی ارسالو میزنم پاک میشه
بعدا میام بهتون میگم دیگه ببخشید


فاطمه
ساعت17:56---3 دی 1394

سلام دخیا خوبین ؟؟

اتنا جون میفهممت من خودمم یه لحظه خودمو تو بن بست میبینم یه لحظه هم امیدوارم
ولی اتنا یه چیزی رو خوب می دونم قبلاهم گفتم اینجایی که ما الان واستادیم به هیچ وجه درخور شخصیتمون نیس منو تو زمین تا اسمون با شخصیتمون فاصله گرفتیم
اتنا خوب می دونی که ما مال این جیگاه نیستیم پاشو اجی نباید بزاریم به این راحتیا احترام و ارزشهامون نابود بشه

یه دقه خودت فک کن مگه کنکور چیه که بتونه تو رو که انقد قوی هستیو زمین بزنه
البته خود واقعی تو میگما همونی که یجورایی تو اعماق وجودت گم شده

اتنا خودت باش اجی افسار ثانیه هاتو و زندگی تو به دست بگیر
الان هنوزم هیچ اتفاقی نیفتاده , هنوزم کاملا دیر نشده

ابجی حیف نیس بخاطر کنکور کاملا خودتو بی خودی له کنی ؟

مگه کنکورچیه ؟ فقط کافیه سه تا مقطعو فول بشیم همین .
حالا تو کامنت بعدیم یه راهکاری دارم که خودم میخام اجراش کنتم
لبخند جون شاید به درد تو هم بخوره . تو در چه حالی عزیزم ؟ میخونی ؟ مشاور گرفتی ؟ حالا خوب گوش کنین ببینین چی میگم تو کامنت بعدی 


سلام

آفرین فاطمه جون درسته حق باشماست

نمیدونم چرا باز آتنا خودشو دست کم گرفت!!!!!!!!!!!!!

گلم راهکارتو بگو تا ما هم ازش استفاده کنیم

فعلا که با دوتاشون حرف زدم گفتن وقت برنامه ریزی ندارن منم نصمیم گرفتم خودم  باتوجه به برنامه ها و سخنرانی ها و خلاصه هرچی که بلدم یه برنامه واسه خودم بنویسم
 



اتنا
ساعت17:12---2 دی 1394

من یه برنامه هایی ریختم اما نتونستم اجراشون کنم راستش دیگه بیشتر از هرزمان دیگه ای مطمنم من زندگیم به بن بست رسیده امیدوارم شماها همتون موفق بشین من دیگه کلا بیخیال کنکور شدم یعنی تاحالا اینقده مطمن نبودم شماها توروقران تلاشتونو بکیند نتیجه دلخواهتونو بگیرین


واااااااااااااااااااااااا یعنی چی؟پس میخوای چیکار کنی؟به همین راحتی بیخیال آرزوهات میشی؟آرزوهات چیا هستن؟چرا باز ناامید شدی/چی باعث میشه که نتونی بخونی؟

 



اتنا
ساعت19:05---29 آذر 1394

سسسسسلام عزیزم خوبی ؟مرسی که نگرانم بودی خداروشکر بهترم الان ببخشید نیومدم اینجا اصلا ادرس وبلاگو یادم نمیومد تا اینوه الان رفتم تو اون پست تغیر پیداش کردم تو گوگلم سرچ میکردم لبخند کنکور باز هیچی نمیومد حالت خوبه ؟شروع کردی؟میخوای مشاور بگیری؟با کی؟امیدوارم بهترینا نصیبت بشه


سلام گلم مرسی شما چطوری؟فکر کردم که فراموشم کردی ولی الان که دوباره اسمتو دیدم خوشحال شدم

هنوز که مشاوره رو نگرفتم میخواستم تلفنی بگیرم که یکیشون گفت دیگه برنامه ریزی نداره فقط مشاوره صحبتی داره

شما چیکارا کردی؟



فاطمه
ساعت11:19---26 آذر 1394

سلام مرسی گلم
اره شاید بگیرم
گرفتم خبرشو بهت میدم که خوبه یانه
اگه خوب بود باید به اتنا هم خبر بدیم
اخه دیدی نوشته بود هرموقع به مشکل هم بر خوردیم مشاوره پاسخگو داره
البته من که باور نمیکنم اما خب اگرموفق شدم بگیرم و دیدم همون چیزیه که میگن بهتون خبر میدم اگرم نگرفتم که هیچی
مرسی بابت لینکی که گداشتی راستی هزینه ی این مشاورتلفنی که میگی چجوریه


سلام نمیدونم فعلا که مال مکتبستانو میدونم 99 هزار تومنه



فاطمه
ساعت23:20---25 آذر 1394

لبخند جان سلووموم خوبی چیکار کردی مشاورو ؟

بچا بچا بچا یه چیزی !!!
من الان تو یه سایتی یه چیز عجیب دیدم برید ببین نظرتونو بگین
اسمش برنامه ریزی از صفر تا صد کنکوره الان گمش کردم باز خخخخ !!!
فقط 45 هزار تومن
به نظرتون بخریمش؟
تو قسمت نظراتش که رفتم افراد راضی بودن
ولی خب نمیشه اعتماد کرد
باز من میگم شما بیشتر سر در میارین برین
ببینین

کاااامل زیرو روشو بخونین
شاید همین اسمشو سرچ کنیم بیاد من امتحان نکردم همینجوری شانسی دیدم
به نظرم خوب باشه ها 45 تومن کجا و 500 تومنی که من انداختم تو چاه کجا ؟

یا به نظرتون خودم بشینم عین ادم برنامه بچینم عین ادمم کله مو بندازم پایین بخونم ؟
میترسم برنامه ی خودم جامع و کامل نباشه


پس زود سر بزنین و خبرم کنیم


سلام فاطمه جون من هم میخوام مشاوره تلفنی بگیرم چون حضوری وقتمو میگیره رفت و آمدشم زیاده

من به سه جا سر زدم سایت تب کنکور و آقای فشارو مکتبستان ولی فعلا موندم

این برنامه ای هم که شما گفتی رو دیدم بنظر که خوب میاد میخوای بگیریش؟

راستی به این سایت هم سر بزن جزواتش خوبه http://konkur8.ir/



فاطمه
ساعت20:53---25 آذر 1394

نه تستم هنوز به اون صورت نبود درسای دیگه رو هنوز بهش نرسیده بودم دیگه
فعلا تو همین دوتا بودم

امروز باهاش کات کردم
خودم میخام بخونم


ولی تعجب اور بود که برنامشون تو 15 روز بوده

آره خوب کاری میکنی



فاطمه
ساعت14:22---25 آذر 1394

برنامه شون 15 روز باید زیستا رو میخوندی 15 روز بعدی شیمی ها رو به اضافه ی خوندن دوباره ی زیستا
که من تو همون زیستش موندم چن وقته و منی که عاشق زیست بودم ازش زده شدم
نمیگم تقصیر مشاوره ها شاید مقصر اصلی خودم باشم ولی دیگه نمیخام باهاش ادامه بدم و الان وقت گرفتم که بهش بگم کات
و خودم روی پای خودم واییسدم


یعنی زیستو تو 15 روز باید کامل تموم میکردی؟روزی دو درس با تست ؟!!!

پس درسای دیگه چی؟

موفق باشی



فاطمه
ساعت14:35---24 آذر 1394

راستی خوشحال شدم که مشاور میخای بگیری

امیدوارم خوب باشه و خیلی زود به هدفت برسی مهربون

میشه بعدا لطف کنی قیمتشم به من بگی؟
اخه مشاور من هر سه ماه 500 میگیره

البته من 500 ریختم و تو همون برنامه ی ماه اولش 4 ماهه موندم چه برسه به سه ماه هههه

تازه هدفمم فقط سه ماه بود چون بیشتر از این که روم نمیشه دیگه به همسرم بگم در توانشم نیست

بعد یه چیز دیگه لطف میکنی اسمشونو تو کامنت قبلیم پاک کنی ؟ مرسی

راستی عکساهم باز شده برام مرسی عزیزم

امیدوارم تا حالا یه خورده پیش رفته باشی تو درسا

خدا خودش کمکمون کنه


آره میخوام بگیرم ولی بازم باید ببینم چطور میشه

ممنون گلم به همچنین

میشه بگی مشاورشون چطور بود؟من میخوام برنامم علاوه برخوندن و تست زدن دوره هم داشته باشه چون اگه دوره نشه آدم از یادش میره دیگه

ان شا الله



فاطمه
ساعت14:23---24 آذر 1394

سلام دوست خوبم خوبی؟ این جلو بودن من مساوی با همون صفر بودنه چون هررچی خونده بودم پریده و یه ماهیی هس که طرف هیچ کتابی نرفتم

می دونی ؟اخه اونایی رم که میخوندم باید تازه یاد میگرفتم چون من کنوری 92 بودم و الان تازه باید همه چیو یادبگیرم
تا امروز صبح پر انگیزه بودمو میگفتم

میرسونم ولی اگه اینجوری پیش برم هیچ فایده ای نداره

البته الانم ته دلم یکم انگیزه هست ولی اننننننننننقدر کار عقب مونده روهم دارم که نمیزاره درس بخونم
و اگرم انجام نشن سخت تر میشن بجای انجام دادنم همش نشستم دارم فکر میکنم و میام تو نت یه چزخی میزنم باز میشینم فکر میکنم به چی ؟خودمم درست نمی دونم !!!!
خیر سرم کلاس زبانم میرم ساعت 4 باید اونجا باشم و هیچی هم نخوندم

هرروز به خدا میگم ببخشید از امروز یه ثانیه مم تلف نمیکنم ولی باز روز از نو روزی از نو

از خدا هم خجالت میکشم دیگه
فکر میکنم بدجور از دستم ناراحته
خاهش میکنم دعا کنید منو ببخشه

اون مشاور هم اقای .... هستن عزیزم
خوبن ولی نه برای کسایی مثل من
البته یه نفر دیگه رم دیدم که ناراضی بود ازشون


امیدوارم اتنا حالش خوب باشه و بخاطر درس خوندن باشه که نتو تعطیل کرده و اتفاقی نیفتاده باشه

موفقق باشید دوستای گلم
پرحرفی مو ببخشید


سلام ممنون شماچطوری ؟

نه اینجور نگو با یه دوره ساده همه چی دوباره یادت میاد

خب چرا میگی پرانگیزه بودم فعل ماضی واسه چی؟!!!!!!!اصل همون صبحه آدم وقتی صبحشو با انگیزه و نشاط شروع کنه تا آخرشب همونجور میمونه

خیلی خوبه که کلاس زبان میری من میرفتم ولی بخاطر کنکور همون سال اول کنکورم دیگه ادامش ندادم وگرنه تا الان تموم میکردم

آره هیچ چیز بدتر از این نیست که آدم الکی عمرشو هدر بده خدا خودش کمکمون کنه

آره ان شا الله که اتنا و ستاره هم خوب باشن

این چه حرفیه خواهش میکنم

موفق باشی

 

 



پانیذ
ساعت10:21---24 آذر 1394

مطمئنم از سرزدن به سایت من پشیمون نمیشی امتحان کن



فاطمه
ساعت10:20---24 آذر 1394

راستی لبخند جون این عکسای جدید برا من باز نمیشه
البته اگه فقط برای من اینجوریه مهم نیستا گفتم اگر کلا اینطوریه ایرادشو بگیری موفق باشید دوستان
من که داغونم


واقعا؟نمیدونم من که چک کردم عکسارو نشون میداد شاید با یه سرور دیگه باز کنه

شما دیگه چرا داغونی؟!!!!!!!شما که از ماها جلوتری

راستی فاطمه جون من دیدم شما تو قسمت کنکوری های 95 نوشته بودی برنامه ای که از مشاوره گرفتی غیرقابل اجراست و خوب نیست تا حدودی حدس زدم کی رو میگی ولی میشه بازم بگی کیه چون من میخوام مشاوره بگیرم



فاطمه
ساعت10:16---24 آذر 1394
تو کنکوریای 95 هم پیداش نیس

فاطمه
ساعت10:14---24 آذر 1394

سلام بچا منم بدجور نگران اتنام یه بلایی سر خودش نیاورده باشه


سلام آره منم دیدم چند روزه نمیاد گفتم به کنکوری 95 سر بزنم دیدم اونجا هم که نمیاد خداکنه که حالش بدتر نشده باشه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ سه شنبه 23 آذر 1394برچسب:, ] [ 23:39 ] [ labkhand ]
[ ]